Μπύρα, Διατροφή και Διακοπές! Και όπως συνδυάζονται όλα!

Seacretcruises

Μπορεί η κατανάλωση αλκοόλ να έχει συνδεθεί με άχρηστες θερμίδες που επιβαρύνεται ο κάθε πότης και όλοι οι διαιτολόγοι υποστηρίζουν πως πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στην κατανάλωση και να μην ξεπερνάς τα όρια. Αν κάνεις δίαιτα, αλλά μόλις έφτασες στην παραλία μετά από μια γεμάτη ημέρα ή από αρκετά χιλιόμετρα και θέλεις να ξεδιψάσεις, παρήγγειλε μπίρα στο beach bar και μη σε νοιάζει!

Η επιλογή της μπύρας αποτελεί μια από τις πιο light επιλογές αλκοόλ (αρκεί βέβαια να γίνεται με μέτρο). Μπορεί να παραγγείλεις από το beach bar μπίρες light ή μπίρες χωρίς αλκοόλ, με λίγες θερμίδες, που θα σε δροσίσουν χωρίς να σε επιβαρύνουν. Η θερμιδική απόδοση κάθε μπίρας εξαρτάται από την περιεκτικότητά της σε αλκοόλ και υδατάνθρακες. Για παράδειγμα, 1 κουτάκι (330 ml ή 33 cl) ξανθιάς»lager –το είδος μπίρας που καταναλώνεται περισσότερο στην Ελλάδα– περιέχει 14-16 γρ. αλκοόλης, 13–15 γρ. υδατάνθρακες και περίπου 150 θερμίδες. Οι μπίρες με περισσότερο αλκοόλ αποδίδουν κατά κανόνα περισσότερες θερμίδες, ενώ αυτές με χαμηλότερο αλκοόλ ή χωρίς καθόλου αλκοόλ λιγότερες. Επίσης, προσπάθησε να αποφύγεις τις μαύρες και τις βαρελίσιες, επειδή περιέχουν περισσότερο αλκοόλ και επομένως περισσότερες θερμίδες. Αν αμφιβάλλεις όμως και πιστεύεις ότι η μπίρα δημιουργεί μπιροκοιλιά μην… πυροβολείς την «ξανθούλα». Δεν φταίει εκείνη αλλά τα λιπαρά γεύματα, με τα οποία συνοδεύεται (βλέπε αλλαντικά, τυριά, παϊδάκια, λουκάνικα κ.λπ.) Ναι μεν μπορεί να σου φέρνει ένα φούσκωμα στο στομάχι λόγω του διοξειδίου του άνθρακα που περιέχει αλλά αν τσιμπήσεις κάτι ελαφρύ τότε το φούσκωμα θα φύγει. Η μπίρα είναι ιδανική αν προπονείσαι με στόχο την αύξηση της μυϊκής σου αντοχής. Επίσης με την ήπια κατανάλωση θα μειώσεις το ρυθμό της γνωστικής έκπτωσης με την πάροδο της ηλικίας, θα αντιμετωπίσεις καλύτερα το άγχος, θα μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου (κυρίως του προστάτη) ενώ θα τονώσεις το ανοσοποιητικό σου.

Skip to content